Pracoviště dispečinku SOS (SITEL ONLINE SERVIS) přijímá hlášení o poruchách a aktivuje pohotovostní servisní skupiny nejen v ČR ale také v dalších 12 evropských zemích. Organizačně zodpovídá za provedení servisního zásahu, vede dokumentaci o průběhu a ukončení zásahu. Komunikuje se zákazníky a s techniky zajišťujícími servis. Pracoviště dále zajišťuje dohled a kontrolu nad sítěmi a podpůrnými technologiemi. Na pracovišti dispečinku jsou umístěny dohledové systémy aktivních telekomunikačních a podpůrných zařízení, které jsou v režimu 365/7/24 sledovány a vyhodnocovány obsluhujícím pracovníkem. Specializovaní technici řídí a kontrolují provozované systémy – služba NOC.
Dispečink vede tzv. trouble ticket, elektronický záznam o servisním zásahu. Zákazník má možnost zadávat požadavky na servisní zásah a sledovat průběh řešení prostřednictvím webového rozhraní.
Pracovníci dispečinku komunikují v českém a anglickém jazyce